Založ si blog

Balónik za 20 miliónov euro

Včera mi prišla esemeska, že ak sa zbalím a odídem žiť do Austrálie, dostanem 20 miliónov konžských frankov. Vysvetlil som si to ako jasnú vec. Zbalil kufre, spísal žiadosť o prepustenie zo štátneho zväzku a poslal mame a kamarátom MMS svojej tváre na pamiatku.

Neprešla ani polovica letu a od toho istého čísla mi prišla esemeska s desiatimi smajlami. Vystrelili si zo mňa a ja som sa v časovom intervale od prvej správy do druhej navždy rozlúčil so všetkými v rodnej hrudi.

Nuž radosť rýchlo vypŕchla. S hanbou som sa vrátil späť a snažil vypátrať, kto bol taký šikovný a hodil mi do lona takú lukratívnu ponuku. A potom sa sám seba spýtal, kde bolo moje svedomie? Všetkých som odhodil za hlavu a rýchlo utekal za šťastím a balíkom bezvýznamnej meny.

Asi podám po roku trestné oznámenie. Na neznámeho páchateľa a dovtedy sa pôjdem s kamarátmi zabaviť niekde k moru s odkazom, že som všetkým zložkám dostupný, ak by sa niečo stalo.

Možno reagujem neskoro, ale jednoducho mi to nedá. Nikdy som sa k politike priamo nevyjadroval, lebo si myslím, že jej až tak dobre nerozumiem. Respektíve sa jej aktívne nevenujem a len sem-tam mrknem na stránky všetkých denníkov.

Na niektorej tej stránke som sa dočítal o ponuke, ktorú cez telefón dostal budúci poslanec za Stupiditu A Slepotu. Samozrejme rýchlo s tým „utekal“ do všetkých mienkotvorných médii, lebo musel na seba upozorniť a popritom ukázať, aký je svedomitý budúci možno politik, ktorý odmietol dvadsať miliónov z podnikateľských kruhov.

Pane bože, o čo tomu človeku išlo? Človek, o ktorom sa neprdlo, sa zrazu začal hrdinsky usmievať z prvých strán „svetových“ denníkov a s „trpiteľským“ výrazom v očiach hľadel na celý národ a niekde v duchu sa pýtal, či neurobil chybu.

Nie, jasné, že neurobil, veď to bol všetko len žart od nejakého jeho kamaráta. A čo potom, keby náhodou pristál na ponuku a začal by ostatných nabádať. Rozdelia si 20 miliónov a s takým číslom na účte sa dá slušné žiť aj bez poslaneckého platu a kresielka v národnej radičke.

Vydýchol si, že povedal nie, že sa vyžaloval do médii a teraz sa niekde s kamarátmi pri mori smeje v rakijou v poháriku, čo si to na neho jeho dobrý kamarát vymyslel. Možno ho stíska po líci a hovorí mu, ty si ale fiškál, vždy si bol vtipálek a teraz ti to ako dobre vyšlo a neboj, to trestné oznámenie a celé vyšetrovanie nejako ututleme, to len Riško trocha vyvádza, aby sa povedalo, že nie sme až takí stupidní.

A Riško samozrejme neváhal a podal trestné oznámenie na ako-komu neznámeho páchateľa. A keď sa ho redaktorka pýta, prečo čakali až do pondelka a neurobili to skôr, keď sami proklamujú rýchlu „akciu“ pri podávaní trestných oznámení na podozrenie z korupcie, Riško s nadutým ksichtom arogantne odvrkne „že aj Fico odvolával ministra pol roka a je jedno, či podanie urobil v piatok alebo v pondelok.“

Však mal aj pravdu, kto by sa už len v piatok zaoberal nejakým podaním na žart. V predvíkendovej nálade by sa orgány niekedy aj činné v trestnom konaní, dobre zasmiali a celé podanie brali ako veľmi dobrý vtip.

Riško a celý ten jeho záložný dom SaS mi nikdy neprirastú k srdcu. Skôr veľmi rýchlo pokračujú druhým smerom.

V každom jedno jeho predvolebnom vystúpení mi pripadal ako malý chlapec, ktorý doplakal tesne predtým, než sa zapla kamera.

Vychytal témy, ktoré rozdráždili celé Slovensko a urobil si z toho všetkého volebný program. A teraz? No neviem, ako na Vás, ale na mňa pôsobí veľmi arogantne. A navyše začína sa nám teraz dvojročnica, v ktorej sa budú tí terajší vyhovárať na tých, ktorí sú už minulými. A Riško nie je žiadna výnimka a hneď sa do osvedčenej dvojročnice zapojil.

Slobodu a solidaritu som nevolil, vedel som, že sa jej v najbližších štyroch rokoch nepodarí presadiť dekriminalizáciu marihuany a registrované partnerstvá a z odvodového bonusu tiež asi veľa neuvidíme. No možno budeme svedkami mnohých odhalených vtipov korupcie, ktoré už teraz chystajú vtipní kamaráti poslancov za SaS. Dúfam, že s tým nebudú čakať na prvý apríl.

Ale možno sa mýlim a krivdím slovenskému Kojakovi. Možno niekde teraz „Tatranskej tigrici“ zapaľuje malého jointa, ktorý mu zohnali jeho gay kamaráti a snaží sa ju presvedčiť o tom, čo sľúbil polovici prvovoličov, ktorí mu dali svoj hlas, len pre to, aby v 18tich nemali vo výpise trestov záznam o trestnom čine prechovávania prekurzorov, omamných látok a jedov, len pre to, že v parku ich zatkol močiaci policajt, keď fajčili bongo.

Ivetka si potiahne prvýkrát, druhýkrát a rozšantenému Riškovi odpovedá: „Riško, drž si balónik a nevymýšľaj, lebo ti uletí aj s hospodárstvom.“

Povedzte mi, o čom je tá strana, lebo ja sa tej politike naozaj nerozumiem. Lebo mne momentálne pripomína skôr hru stredoškolákov, nie prácu slobodných a solidárnych politikov.

Myslím, že to budú veľmi veselé štyri roky. Ešte dobre, že mám rád humor.

Choďte do r . . . ako rozprávky, lebo: Každý má právo byť videný pri masturbácii

06.02.2015

Kde bolo, tam bolo mal som dvanásť rokov a teta Štefánia ma načapala ako ležím na gauči a masturbujem. Bolo to v jej dome, na jej gauči a na jej vlastné oči, ktoré behali po každom rohu v izbe, len aby nevideli môj roh. V tom životne dôležitom okamihu som sa nezmohol na hanbu, či ospravedlnenie a pubertálnym hlasom mutujúceho klokana som sa tety spýtal, či nevie [...]

Choďte do p. . . ako prírody, lebo: Toto by sa v Rakúsku nemohlo stať.

02.02.2015

Zas som sa nasral. Potešilo to moju verbálnu kamarátku Verbitu, ktorá mi posledné roky tvrdí, že osprostievam, lebo som so všetkým spokojný. A usmievam sa ako debil. A nič nie je horšie ako spokojne sa usmievajúci debil, ktorý sa zmôže na dve holé vety. Povedala mi, že ma nikdy nepovažovala za intelektuála ani cereálneho hipstera, ktorého genofond je zasadený do [...]

Kult mýtickej špargle

25.02.2012

Lívia Majtánová sa mi priplietla do života tesne po maturite. Mala nízke sebavedomie, podobné IQ a o niečo väčšie prsia. Lívia mala hnedé oči, gaštanové vlasy a silu dvoch chlapov. Jej šťastné čísla boli sedem, desať a stodvadsaťdva. Nikdy som sa nespýtal, prečo. Vlastne som sa jej pýtal na málo vecí, ktoré ju robili bizarnou. Možno preto, že bizarnosť ma tesne po [...]

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 30640x
Priemerná čítanosť článkov: 2553x

Autor blogu

Odkazy