Založ si blog

Báseň na nedeľu: Ticho

Keby ticho rozprávalo,

kričalo by tvoje meno,

keby ticho život malo,

žilo by ho len s tebou.

Keby ticho srdce malo,

bilo by len pre teba,

keby ticho milovalo,

bola by si prvá.

Bolo to ticho, ktorého som sa bál,

bolo to ticho, ktoré som v sebe mal,

bolo to ticho, ktoré spálilo posledné slová,

bolo to ticho, ktoré šepkalo chcem ťa znova.

Bolo to ticho, ktoré odsúdilo našu lásku,

bolo to ticho, ktoré nás donútilo ku klamstvu,

bolo to ticho, ktoré ťa po všetkom vyhralo,

bolo to ticho, ktoré mi ťa zobralo.

(je to staré Ticho, niekoľkokrát publikované, no mne sa, na rozdiel od ostatných vlastných básni, stále páči)

Choďte do r . . . ako rozprávky, lebo: Každý má právo byť videný pri masturbácii

06.02.2015

Kde bolo, tam bolo mal som dvanásť rokov a teta Štefánia ma načapala ako ležím na gauči a masturbujem. Bolo to v jej dome, na jej gauči a na jej vlastné oči, ktoré behali po každom rohu v izbe, len aby nevideli môj roh. V tom životne dôležitom okamihu som sa nezmohol na hanbu, či ospravedlnenie a pubertálnym hlasom mutujúceho klokana som sa tety spýtal, či nevie [...]

Choďte do p. . . ako prírody, lebo: Toto by sa v Rakúsku nemohlo stať.

02.02.2015

Zas som sa nasral. Potešilo to moju verbálnu kamarátku Verbitu, ktorá mi posledné roky tvrdí, že osprostievam, lebo som so všetkým spokojný. A usmievam sa ako debil. A nič nie je horšie ako spokojne sa usmievajúci debil, ktorý sa zmôže na dve holé vety. Povedala mi, že ma nikdy nepovažovala za intelektuála ani cereálneho hipstera, ktorého genofond je zasadený do [...]

Kult mýtickej špargle

25.02.2012

Lívia Majtánová sa mi priplietla do života tesne po maturite. Mala nízke sebavedomie, podobné IQ a o niečo väčšie prsia. Lívia mala hnedé oči, gaštanové vlasy a silu dvoch chlapov. Jej šťastné čísla boli sedem, desať a stodvadsaťdva. Nikdy som sa nespýtal, prečo. Vlastne som sa jej pýtal na málo vecí, ktoré ju robili bizarnou. Možno preto, že bizarnosť ma tesne po [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 31140x
Priemerná čítanosť článkov: 2595x

Autor blogu

Odkazy