Založ si blog

U mojej babky z Nepálu – úryvok z novej knihy

Inšpiroval som sa súčasným trendom v slovenskej literatúre a napísal som aj ja knihu. Ponúkam Vám z nej ukážku, ktorá dúfam osloví každého natoľko, že moju knihu ešte v predpredaji vynesiete na prvé miesto v knižných rebríčkoch. Ďakujem a teším sa na Vaše pozitívne ohlasy.

Úryvok z pripravovanej knihy: Debutayan (čítaj: ďebjutááájan)

Prvý letný deň. Autobus mi šiel o 12:40. Ale ako vždy meškal dve hodiny. Mal som šak so sebou Ipod, tak som sa nenudil. Počúval som hudbu a keď mi došla baterka, spíkoval som s nejakou babenkou, ktorá šla tiež k babke na prázdniny. Bola prča. Hrali sme nebo, peklo, zem. V autobuse mi dala číslo a keď som dorazil k babke, hneď som jej zavolal. Došla v poriadku.

Babka navarila neskorý lunch. Potom ma poslala k jej susede. Jej suseda ma 58 rokov. Boli u nej na prázdninách Mišo, Fero, Janko, Zuzka. Boli úplne v pohode.Vyšli sme si na túru do hory. Fúkal tam pomedzi stromy vietor a bolo tam veľa kliešťov. Fero sa natrel repelentom a nám ho nepožičal. Fero smrdel a odplašil srnky, ktoré sa pásli. Našli sme však zdechlinu diviaka a Zuzka vytiahla z batoha kotlík. Rozložila oheň, nakrájala zdechlinu, uvarila ju a posypala nejakými zelinami. Opečená zdechlina im chutila.

Večer sme si akože spievali dobré songy z hitparády v angličtine. Nikto nám nerozumel, lebo v tej dedine málokto anderstend ingliš. Mišova, Ferova, Janova, Zuzina babka napiekla cakes, ktoré boli hnusné a tvrdé. Ešte dobre, že moja babka mi pribalila do hory dva keksy. Ich babka nám potom uvarila lipový čaj. Vypil som ho a bolo mi po ňom horúco. Vyzliekol som si tričko a Zuza mi povedala, že mám pod pazuchou kliešťa.

Utekal som k babke, aby mi kliešťa vybrala. Cestou som stretol tú, s ktorou som spíkoval na zástavke. Išla na nejakú disku a zavolala ma. Povedal som jej, že najskôr mi babka musí vybrať kliešťa a potom pôjdem. Šla so mnou.Babka mi vybrala kliešťa a natrela ma nejakou gebuzinou. Šli sme na diskotéku.

Chľast bol úplne lacný. Prechľastal som všetky peniaze od starých z domu. Chcel som pozvať aj tú, s ktorou som šiel na disko. Našla si však miestneho típka, s ktorým odišla.

Babka ma zobudila o 6 tej ráno. Uvarila kafé, skočila mi kúpiť cigarety a rožky. Nakázali mi, aby som šiel nakŕmiť nejaký animals, čo jej pobehoval po dvore. Zabil som jednu sliepku, podojil cows, poobracal som trávu, nech sa suší. Mal som opicu. Babka mi uvarila nejakú dedinskú žbrndu, ktorá bola horká a ja som sa z nej posral.

Mišo,Fero, Jano a Zuzka mali horúčku. Vracali a srali celú noc. Dívali sa na mňa jak na debila,že ako to, že mne nie je zle. Dostali uplavicu z tej zdechliny, čo Zuza uvarila v lese. Zobrala ich sanitka na infekčné. Ešte dobre, že som to nejedol.

Sadol som si u babky pod strom a čítal som knihu. Babka prišla za mnou, aby som jej dal nejaké money na nedeľný obed. Povedal som jej, že som za tie money kúpil dve borovičky, šesť pív, liter vína, tri becherovky a dve vodky.

Babka nemala money, tak ma poslala naspäť domov k našim. Autobus zas meškal a začalo pršať. Vedel som, že som si zabudol ambrelu u babky, no nemal som náladu sa s ňou hádať. Babka aj tak šla do hory na hríby a ja som nemal kľúče. Prehodil som si cez hlavu kufor a čakal na bus.

K babke už na prázdniny viac nepôjdem.

 

Choďte do r . . . ako rozprávky, lebo: Každý má právo byť videný pri masturbácii

06.02.2015

Kde bolo, tam bolo mal som dvanásť rokov a teta Štefánia ma načapala ako ležím na gauči a masturbujem. Bolo to v jej dome, na jej gauči a na jej vlastné oči, ktoré behali po každom rohu v izbe, len aby nevideli môj roh. V tom životne dôležitom okamihu som sa nezmohol na hanbu, či ospravedlnenie a pubertálnym hlasom mutujúceho klokana som sa tety spýtal, či nevie [...]

Choďte do p. . . ako prírody, lebo: Toto by sa v Rakúsku nemohlo stať.

02.02.2015

Zas som sa nasral. Potešilo to moju verbálnu kamarátku Verbitu, ktorá mi posledné roky tvrdí, že osprostievam, lebo som so všetkým spokojný. A usmievam sa ako debil. A nič nie je horšie ako spokojne sa usmievajúci debil, ktorý sa zmôže na dve holé vety. Povedala mi, že ma nikdy nepovažovala za intelektuála ani cereálneho hipstera, ktorého genofond je zasadený do [...]

Kult mýtickej špargle

25.02.2012

Lívia Majtánová sa mi priplietla do života tesne po maturite. Mala nízke sebavedomie, podobné IQ a o niečo väčšie prsia. Lívia mala hnedé oči, gaštanové vlasy a silu dvoch chlapov. Jej šťastné čísla boli sedem, desať a stodvadsaťdva. Nikdy som sa nespýtal, prečo. Vlastne som sa jej pýtal na málo vecí, ktoré ju robili bizarnou. Možno preto, že bizarnosť ma tesne po [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 31137x
Priemerná čítanosť článkov: 2595x

Autor blogu

Odkazy