Založ si blog

Bukekela Riško

Ja chcem tiež hodinky. Od hocikoho. Aj od Riška by som si zobral, ale on si kupuje len tie veci, ktoré chce, lebo na to má. A ja si kupujem veci, ktoré potrebujem, aby som nezomrel od hladu a smädu.

Nezdá sa Vám, že sa nám to nejak v politike vulgarizuje?

Korupcia, rodinkárstvo, tendre, luxusné vily, večera pri sviečkach v Rakúsku – na to sa vykašľať. Mohol by som vykrikovať od včera do zajtra a potom ešte aj dlhšie, že proti tomu musíme bojovať, a aj tak by som s tým nepohol. Bolo, bude, je a ja si akurát tak môžem povzdychnúť, čo s poslednými troma eurami mesiac pred výplatou.

No včerajšok sa mi predsa len trocha nepozdával. Vykrikovať namiesto trefných argumentov milenku a hodinky?? Neviem, no takto ma Riško skoro presvedčil, že Robino za ostatné štyri roky nič horšie neurobil, len to, že si našiel milenku a má hodinky za 30 tisíc euro.

Zdá sa mi to dosť vulgárne. Neprofesionálne a odhliadnuc od rokovacích poriadkov, politickej etiky (ak nejaká existuje) a iných „dobrosrdečných“ prianí od opozície ku koalícií a naopak, Riško mohol aspoň na pár sekúnd myslieť na Robinovu rodinu.

Kašlať na to, kto si čo fotil, keď som bol mladší, tiež som fotil voloviny od pása dole a mobil to zvládol, no ani najväčšiemu nepriateľovi by som za účasti novinárov, televíznych kamier a 150 ďalších ľudí (toľko ich tam zrejme nebolo) nezačal vyčítať milenky, milencov.

Na jednej strane by som sa bál, že by som dostal po papuli a na strane druhej, keď niekomu niečo závidím, tak si to nechám pre seba. Aby som zbytočne nezdvihol ego tomu druhému.

No čo už,  stalo a neodstane sa, a ako som písal niekedy dávno, ja mám humor pre zmysel a rád sa zasmejem. Len mi je trocha ľúto, ak si to vypočul aj Robinov syn. Neviem, koľko má rokov a ani neviem, či vie, čo vedel Riško, a vlastne ani neviem, či to, čo Riško vie a rád sa podelí, je pravda, no ak nikto z nich nič nevie a len sa tak hrajú, začínam veriť tomu, že na Slovensku rozdávajú darčeky dvaja. Santa a bukelela Riško.

Nemoralizujem. Len sa pýtam, či Riško nemohol nechať Robinove súkromie reportérom Nového času. I keď v poslednej dobe začínam pochybovať o tom, kto je viac bulvárnejší. Či stánok SaS alebo plátok NČ.

Merry xmas…

Choďte do r . . . ako rozprávky, lebo: Každý má právo byť videný pri masturbácii

06.02.2015

Kde bolo, tam bolo mal som dvanásť rokov a teta Štefánia ma načapala ako ležím na gauči a masturbujem. Bolo to v jej dome, na jej gauči a na jej vlastné oči, ktoré behali po každom rohu v izbe, len aby nevideli môj roh. V tom životne dôležitom okamihu som sa nezmohol na hanbu, či ospravedlnenie a pubertálnym hlasom mutujúceho klokana som sa tety spýtal, či nevie [...]

Choďte do p. . . ako prírody, lebo: Toto by sa v Rakúsku nemohlo stať.

02.02.2015

Zas som sa nasral. Potešilo to moju verbálnu kamarátku Verbitu, ktorá mi posledné roky tvrdí, že osprostievam, lebo som so všetkým spokojný. A usmievam sa ako debil. A nič nie je horšie ako spokojne sa usmievajúci debil, ktorý sa zmôže na dve holé vety. Povedala mi, že ma nikdy nepovažovala za intelektuála ani cereálneho hipstera, ktorého genofond je zasadený do [...]

Kult mýtickej špargle

25.02.2012

Lívia Majtánová sa mi priplietla do života tesne po maturite. Mala nízke sebavedomie, podobné IQ a o niečo väčšie prsia. Lívia mala hnedé oči, gaštanové vlasy a silu dvoch chlapov. Jej šťastné čísla boli sedem, desať a stodvadsaťdva. Nikdy som sa nespýtal, prečo. Vlastne som sa jej pýtal na málo vecí, ktoré ju robili bizarnou. Možno preto, že bizarnosť ma tesne po [...]

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 30639x
Priemerná čítanosť článkov: 2553x

Autor blogu

Odkazy