Založ si blog

Archív: jún, 2010

Balónik za 20 miliónov euro

Včera mi prišla esemeska, že ak sa zbalím a odídem žiť do Austrálie, dostanem 20 miliónov konžských frankov. Vysvetlil som si to ako jasnú vec. Zbalil kufre, spísal žiadosť o prepustenie zo štátneho zväzku a poslal mame a kamarátom MMS svojej tváre na pamiatku. Neprešla ani polovica letu a od toho istého čísla mi prišla esemeska s desiatimi smajlami. Vystrelili si zo mňa […]

Pokračovanie článku

Nekúpiš futbalovú loptu?

Málokedy v živote sa mi stalo, že som niečo vyhral. V podstate som nikdy nič nevyhral v rámci nejakej súťaže. Ľady sa však prelomili a mne sa podarilo vyhrať vec, ktorá mi nikdy nechýbala a nikdy som o nej nesníval. Celé Slovensko a svet k nemu priľahlý posledné týždne žije futbalom. Športovať treba, a ak sa kvôli lenivosti aktívne nedá, zapotíme sa aspoň pred […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukoristili sme západné zbrane, hlásia Rusi. Šojgu chce zintenzívniť útoky na vojenský arzenál od spojencov

ONLINE: Ukoristili sme západné zbrane, hlásia Rusi. Šojgu chce zintenzívniť útoky na vojenský arzenál od spojencov

23.04.2024 05:55

Väčšina amerických zbraní pre Ukrajinu je už uskladnená v Nemecku a Poľsku, spojencov však čaká logisticky náročná úloha.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Na drahých zubárov existujú páky. Len treba chcieť...

Na drahých zubárov existujú páky. Len treba chcieť...

22.04.2024 19:00

IGOR DANIŠ: Ak politici v parlamente radi rečnia o sociálnej politike, tak by mali vedieť, že drahí zubári sú tiež jej súčasťou, zvlášť pri senioroch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 31081x
Priemerná čítanosť článkov: 2590x

Autor blogu

Odkazy